wtorek, 14 stycznia 2014

Wiadomość + życzenia ^^

Z tej strony Chu ^^ Mam dobre wiadomości, a mianowicie już w środę kolejka zostanie ponownie otwarta, a zamówienia zostaną w dość szybkim tempie wydane :)

Kolejna sprawa jest taka, że prosimy o komentarze z Waszej strony. Jest 32 obserwatorów, ponad 7000 wyświetleń, a pojawia się tak mało komentarzy. Nie piszemy tylko dla tych, którzy zamawiają, ale także dla innych, by mogli zajrzeć w świat marzeń :)
Komentarze pokazują nam, że ktoś czeka na to, co piszemy, że to ma sens i daje nam zapał do pracy ^^~

Kolejna sprawa to życzenia :)

Więc życzenia pierwsze dla Sabiny, mojej przyjaciółki, która w tym dniu kończy lat 15. Żeby pani Cię dręczyć na angielskim przestała, żebyś poprawiła wszystkie oceny, żeby Kaja urodziła zdrowego źrebaczka i żebyś dostała jeszcze jednego konia. Sukcesów w stadninie, bo wiem, że to całe Twoje życie i żebyś była dalej taka, jaka jesteś teraz. <3

No i teraz dla mojego biasa ^^


Kai, kochany, staruszku mój, tancerzyku. Sekahunda kamnida! ^^~~ Nie zmieniaj się nigdy, dziękuję za to, że jesteś, za to, co robisz dla Exotic, za tą troskliwość... Życzę Ci, byś się nigdy nie zmienił, byś osiągał jeszcze więcej sukcesów, dalej tańczył, tak jak teraz, bo chyba lepiej się nie da, byś był dalej tak zabawny, kochany, byś zdobył większy tłum fanek i byś dalej uśmiechał się jak najszerzej, by nowy album wyszedł jak najszybciej i żebyś miał więcej partii do rapowania / śpiewania <3

Saranghae Unni and Oppa <3

5 komentarzy:

  1. nominowałam cię do Liebster Award
    Szczegóły są tu
    opowiadanie-jongkey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do The Versatile Blogger ^-^ Szczegóły na moim blogu: a-pinch-of-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award
    Szczegóły znajdziesz na moim blogu o Topp Dogg

    OdpowiedzUsuń

~` SPAM zostaje usuwany spod każdego posta - w ramach tego zostawiajcie swoje linki do blogów w zakładce "My & Blogi"
~` Zamówienia prosimy, by składać w zakładce "Kolejka", by utrzymać 'porządek' na blogu :)

Pozdrawiamy, autorki ^^